Who is Mina El Hammani?

Mina El Hammani is a Spanish actress of Moroccan origin, born on November 29, 1993. He was born in Madrid, Spain. He started his career in 2014 with the El Principe series. He later played in the State series in 2017. He also appeared in the "Servir y proteger" series, which started the same year with the state series. Then the popular Netflix series started to appear in Elite.

Birth name

Mina El Hammani

Nickname

Mina El Hammani Nickname Mina


How Old Is Mina El Hammani

He was born on November 29, 1993.


Zodiac

Arrow


Place of birth

Mina El Hammani Place of birth Madrid


Who is Mina El Hammani


Education

Unknown


Job

Mina El Hammani Job Actress

Family

Unknown


Mina El Hammani Height

165 cm


Mina El Hammani Weight

52 kg


Lover / Wife

It is known to be married.


Hair colour

Mina El Hammani Hair clour Black


Eye color

Mina El Hammani Eye color Black



More information

  • He started acting in 2014.
  • Click For Instagram Address
  • Click For Twitter Address
-------------------------------

End of Post:
Who is Mina El Hammani? 
Mina El Hammani Height Weight, 
How Old Is Mina El Hammani 
Mina El Hammani Lover

Post a Comment

Previous Post Next Post